Sóc nou en això d'ULLS VERMELLS i no sé prou bé com funciona.
Em vaig registrar a primers de Juliol i vaig fer una entrada: MOCIÓ DE CENSURA, per començar a entendre com anava. Tinc 82 anys i vaig aprenent quelcom cada dia, però tan sols el que necessito.
Vaig marxar de vacances el 6/7 i fins ahir no vaig tornar a entrar, aquí, i he vist que sou massa actius i diversos, i dispersos per la meva edat. Per això mateix faig poc ús del Twitter i el WhatsApp l'uso per a la família, no vull estar, com alguns fills i nets i en general els de les seves generacions, enganxats al mòbil veient què diuen uns i altres.
Jo ja no em vull queixar de res, no vull criticar res ni ningú i tampoc estic perquè altres m'expliquin les seves; sé que visc en un país vençut i ocupat per la força de les armes el 1714, i per les majories amb una Constitución, un Estatut i un gobierno imposats que fan i faran tot el que sigui possible per explotar la meva condició de vençut i descendent de vençuts.
M'autoanomeno "creatiu polític" i ho explico breument:
L'agost del 2008 vaig començar a voler constituir un partit, l'Acció Pragmàtica Transversal en el que m'hi vaig esforçar sol, no vaig trobar ningú prou interessat i l'octubre del 2013 aquest partit nonat va quedar en stand by.
El febrer del 2012 vaig pensar que calía obrir un parèntesi a la política catalana amb el Partit Transversal Català, el (PTCat, que vaig poder fconstituir el 13/1/2015 perquè dos amics em vàrem fer el favor de signar, però res més. Vaig escriure tres cartes al president Mas (12/01, 8/04 i 29/06/2015), he enviat e-mails al Magistrat Vidal, a les presidències d'Òmnium i l'ANC, i els he abordat personalment, escrit a tots els membres dels Secretariats Nacionals, el sortint i l'entrat, a les Sectorial i a les Exterior, però ningú em va fer cas; tampoc la Terribas, la Copulo, el Berraondo, abans de fer les darreres entrevistes, ni el Vicens Partal, el Xevi Xirgo d'El Punt Avui i altres directors, però ningú hi ha estat interessat (tothom -jo també- va a la seva). En breu, el 26/8/2015 o pocs dies després, dissoldré el partit, per inútil.
Ara, aquest agost 2015 penso que La Solució pel futur, és deixar que la història vagi fent el seu camí, algú l'escriur+a en el futur, i tanco el parèntesi que vaig obrir i reestreno l'Acció Pragmàtica Transversal, )AccióPT con un Think Tank, un lloc per pensar, elaborar, discutir, enraonar i proposar idees pel bon govern de la Catalunya que ve, la que vingui.
I veig que a ULLS VERMELLS tot va molt depressa, molt immediat i jo penso en crear, de bell nou o adoptar o adaptar idees d'altres (jo he après i adaptat molt del Rick Raddatz, i segueixo senadors de la oposició d'USA, alguns futurs candidats a la presidència del 2016, com el Rand Paul, el Ted Cruz o el Marco Rubio, o el senador (R) d'Utah Mike Lee). I això necessita mantenir temes oberts un cert temps, anar-los enraonant i perfilant en un brainstorming que es pugui concretar i tancar.
No renuncio a aportar temes aquí, però per no intoxicar el que vosaltres ja feu, i ho feu com voleu i eficientment, us demanaria que si algú està interessat en aquest tema entri a www.lasolucio.cat i allà hi trobarà més informació i enllaços a altres llocs Web, per saber més del què he fet i he dit, i si voleu seguir-nos allà (confio que algú participi a http://acciopt.blogspot.com o http://rmtorramilansroca.blogspot.com) sereu benvinguts, es fa difícil enraonar (de política) amb ningú.
Recordant versos de León Felipe: "No és lo que me trae cansado este camino de ahora, no cansa una vualta sola, cansa el estar todo el dia, dia tras dia un año y año tras año, una vida entera dando vueltas a la nória".
Jo no en sé més, si algú em vol ajudar a fer-ho millor, també serà benvingut.
I altres vies de comunicació: 629 050 313 i/o rm.torramilans.roca@gmail.com