Bona nit família! Abans d'anar a dormir volia compartir amb vosaltres una vivència d'avui.
En un acte de JxS a Vallirana en el que participaven Anna Simó, Josep Lluís Cleries i Núria de Gispert, quan tot ha acabat, tothom s'apropava a fer-se fotos i a parlar amb ells. He sentit una dona que s'apropava a Núria de Gispert i li deia... "T'haig de confessar que jo durant molts anys votaba en blanc, a les eleccions al Parlament del 2012 vaig votar Ciutadans, però ara, t'has guanyat el meu vot, Núria".
Hi ha molta gent al carrer que encara té dubtes i es sumarien al nostre projecte! Hem d'arribar a tots ells, boca orella i oferir-nos personalment a explicar i resoldre els dubtes dels nostres coneguts.
Penseu que si només una petita part dels independentistes, cada un de nosaltres, convenç a una persona, només a una, podem multiplicar els vots de manera exponencial, i si en podem convèncer a unes poques, imagineu-vos!!! Això és el que hem de fer!!
Una victòria en escons el 27S és bona, però una victoria en vots és el millor que ens podria passar.
Bona nit.