Jo ho veig fantàstic.
Penso que és clau que es pugui fer un seguiment, la UOC al menys en psicologia ha passat de fer només AC, o AC amb proves virtuals a moltes PS i EX que ja són gairebé com a la presencial perquè no volen perdre prestigi.
Quan un té impossibilitat justificada d'accedir a les proves, o bé en alguns casos que encara hi ha prova virtual (jo en tinc un parell així), es fa des de casa i tens un temps per baixar-te l'arxiu i fer l'exàmen. El cas però és que en els temps que córren això comporta un perill clar: que la persona en qüestió tingui un col·lega al costat o al telèfon que li xivi el què ha de fer, o que entri a FB o faci un skype amb algú i ho pregunti i al final tregui una nota que en realitat no es mereixia.
Jo pensava que la gent era legal, però l'altre dia em van enviar un privat en plan "nena, tu ets un crack en tal assignatura, faré l'exàmen des de casa perquè tinc ciàtica, em passes el teu telèfon per si tinc dubtes, és que no he tingut temps d'estudiar perquè em trobava malament". Jo no ho vaig acceptar, però se que dues noies més si. Doncs aquesta senyoreta tindrà una notassa perquè algú li ha xivat unes preguntes que creieu-me, si s'havia fet l'AC eren tirades. No em sembla lícit ni just cara a la resta que ens ho hem currat, perquè ella tindrà ciàtica però jo vaig tenir un avortament durant el curs i bé que he fet el què he pogut.
Ho sento però m'havia de desfogar, estic molt indignada.
De fet penso que una opció seria que la UOC es connectés per Skype amb tu mentre fas la prova per garantir que ni truques ni fas trampes....