Hola!!!!
Gràcies per pensar en nosaltres!!!
Jo estic col.lapsada ja. De les dues assignatures que havia de fer aquest semestre no he fet res de res a cap de les dues, ni una PAC. Com que estic amb el Postgrau de català, que és presencial, entre classes, treballs, pràctiques i ara ja examens, sumat a la feina normal, doncs no m'ha quedat temps per a res més!! Em vaig passar, em vaig passar, però bé, de tot se n'aprèn!
Estic apuntada a examens finals, però el tutor em va aconsellar no presentar-m'hi si no he fet res fins ara. No sé, potser quan acabi el Postgrau reuneixo tots els apunts d'una de les assignatures de la UOC i intento treure'n una, que no sigui dit... Depèn del cansada que acabi amb el català!! (tot el mes de juny tindré pràctiques encara!!!)
Per cert, faig les pràctiques al Núvol, i aquesta setmana he vist un comentari del @vturiserra!! M'ha fet il.lusió!
)
Tan bon punt acabi alguna cosa intentaré posar-me al dia!! Em sap greu estar tan desconectada, però és que no tinc ni temps de llegir les notícies, amb la qual cosa ni puc comentar, perquè no estic al cas de res! 
Si us plau, si hi ha una DUI mentre estic jo pels núvols (mai millor dit), envieu-me un correu!!! Seria molt trist que fóssim independents i jo sense saber-ho!!! Ei, no, que a això hi arribo, com que el Núvol està a la seu de Vilaweb alguna cosa hauria sentit!! 
@munsa, @ada, @blanca, i vosaltres què tal?? Suposo que ho porteu molt millor que jo!!!
De passada, pliz consell de les expertes. Si no m'he mirat res de res, creieu que en 15 dies i treballant puc preparar un examen amb alguna probabilitat d'èxit?? El tutor m'ho va pintar difícil, em va dir que m'arriscava a perdre convocatòries.
Molts petons a tothom!!! (uoqueres i no uoqueres!
I molts ànims amb els examens! 
Ah, felicitats als culers, que això sí que ho he sentit. He sentit els petards mentre estudiava, vaja! 
Mercè