Hola!
Jo vaig malament!! Estic amb la feina i amb un altre curs que m'ocupa dues tardes per setmana i vaig literalment de cul! (com que aquest altre curs sí té a veure amb la feina, m'hi dedico més!)
Tinc dues assignatures, una la porto més o menys bè perquè anem molt poc a poc i és en grup. D'aquesta vaig entregar una PAC i tinc una A.
Però de l'altra assignatura, hi ha 5 PAC programads de les quals n'has de triar 3. La primera ja no la vaig fer. La segona oportunitat la tinc pel dia 13, però m'haig de llegir un munt de coses per fer-la i no he començat. M'ho veig magre o sigui que per aquesta potser hauré d'anar a examen. Hi ha una altra PAC al decembre, que sí he començat, i l'altra és poc després.
No sé, ho tinc magre. M'ha coincidit amb un pic de feina i començo a anar morta de son...
A veure què puc fer aquest finde!
Consultors... Un el "veiem" un cop al mes. L'altra està una mica més a sobre, però tampoc creguis. No sé si és perquè jo no m'hi estic dedicant gaire, però tampoc hi veig moltes intervencions als fòrums, hi ha intervencions als debats, però dels alumnes.
No puc comparar amb ningú més!
Ànims a totes!!