Una setmana ben moguda, en què en @foobar l'ha vessat i ha hagut de reinstal·lar el fòrum.
Ja veig que la cosa està a punt de recuperar-se! Mira que es troba a faltar el caliu de les aportacions de tots en aquest fòrum!, Endavant!
Hola!!! Ja sóc aquí! Vaig a posar-me la foto de perfil i tal i tal
@foobar sort que et seguia a twitter!! he avisat per whats upp i vaig a fer-ho al altre xat a veure si anem recuperant tots els usuaris. Em sap greu l'ensurt i la feinada, gràcies per reobrir-ho
Hola!!! Ja sóc aquíSóc la Laura, la del dibuixet del Dragui que ara no sé trobar....! Gràcies @Blanca per avisar!Gràcies @foobar! Em sap greu la feinada que hauràs tingut aquests dies....
@foobar hi ha algun canvi d versió. Oi? Ho trobo més còmode ara en el mòbil. Gràcies!
Sí, he aprofitat per actualitzar-ho a la darrera versió.
Moltes gràcies Foobar!Ja torno a ser per aqui! Ben retocats tots!!....volia dir ben retornats!
Hola!!! Vaig a veure com surto, em sembla que no he recuperat el meu "jo"! Aniré fent proves, sóc la Mcè_65!Ah, el nom veig que el tinc, em falta el dibuixet!!! A saber on tinc ara la nit estelada, vaig a rebuscar!!!
Bona tarda,de nou..la veritat era extrany l'altre.. suposso que t'acostumes a una cosa ....
Hola a tots,Fa temps que no intervinc i a més a més hi ha hagut aquesta aturada tècnica. Gràcies Foobar!
Estava la mar de contenta de veureu's ...i ja m' han donat la tarda:-DD Heu vist quina en tramen ?
http://www.elsingular.cat/cat/notices/2015/08/el_govern_espanyol_vol_retocar_la_constitucio_per_blindar_les_competencies_de_l_estat_111441.php
Blindar les competències de l' Estat, desaforar els parlamentaris autonòmics, abans un home que una dona a la corona.....😨😈.... sort que anem a totes!!!!
Tots i totes a mobilitzar- nos!!!!!Som- hi que hem de marxar ja!!!!
eps, gràcies @foobar, ets el "Number One"..
Trobaré la meva capseta d' emergències! !!
no trobo el meu rellotge !!!
uff, ja soc jo.....amb el meu rellotget !!
Jo també sóc jo...😂Gràcies a tu !!!
He canviat la foto de perfil...com no trobava el cargolet...ara soc un tren...el que no hem de deixar passar perque no passarà de nou.
Te n' has sortit però @foobar !!!✌👍
Bona tria @francescV25 !
Molts ens hi afegim....