Jo crec que ha arribat L, hora de fitxar algú que ens lideri. Hem de trobar un nou Cruyff, un guanyador que ens faci passar a l, atac i controlar la pilota.. Jo contactaria amb el advocat de la Ponsetí...
Tenim dos setmanes en marxa al mateix temps !
Te raó.Alguns no la veuen.Ha,ha, ha.
De moment la @Sofia,l'@Ada ,tu i jo...
Encara que sigui de molt temps, sempre va bé recordar com va començar tot i com ho van viure els més propers.
https://www.eltemps.cat/article/5677/crec-que-el-20s-va-ser-lexcusa-perque-lestat-dugues-a-terme-un-pla-determinat
Doncs no sé com treure-ho. Potser q tanqui aquesta setmana.
No sé que vaig fer a l’obrir la setmana però no tots poden entrar aquí. Vaig a tancar-la, Si us plau no entreu aquí.
FIL TANCAT
D'aquesta setmana hi ha dos fils diferents. A quin hem d'escriure?
T'accept el mojito però no se m'ha d'aclarir res. Com va explicar n'Elsa, vares posar el fil no sé com, i es veu que no tenc prou nivell.
CREC Q HO HE ARREGLAT. Prova d’escriure-hi.
Em vols dir que no tenc dret ni a un miserable nivell 3? M'estic plantejant si deix els Ulls Vermells.
Ja està doncs però ves a l’altre fill q ja he dit que escrivissin allà i ens fotarem un embolic.
Es aquest el fil VIP?
Ko tambe hi puc escriure.
Ai no, m'ha saltat de fil tot sol?Ara ho tornare a provar.
I jo també. De què depèn?
No fotis, Vicent! I el Pompeu particular?
Està bé, faré un favor als Ulls Vermells i em quedaré.
Eooooo!!! Estic escibint a les palpentes, que sòc on toca? O estic al VIP.Confirmeu-m'ho, vaig molt perduda. Anem prou ben perduts a fora, ja només falta que aquí tampoc ens trobem.Bon vespre.