L'enquesta del Periodic d'Andorra. Que just!!
El 6 de setembre el Periódico va donar una altra enquesta on hi posava una mitjana de diputats més baixa que la majoria d'enquestes:CUP:7.5Junts pel sí: 61Total: 68,5
araCUP:7Junts pel sí: 63Total: 70
ha millorat amb 1,5 diputats. Bé, hi ha esperança
Unió 5/6???!!!!
El 1/2 diputat seria partit de dalt a baix, en sentit vertical,com un egipci ?O de cintura cap amunt i cintura cap avall ?
De tot el que diu El Periódico, ni cas.
Té una altra lectura, que és agafar la mitjana de la enquesta:
JxSi: 63CUP: 7Total indepe's: 70
siudadanus: 20,5psc: 17siquepot: 13pip: 9,5unió: (ja firmarien ara, I donarien gràcies a la moreneta): 5Total unionistes: 65
És possible que el Periódico hagi inflat a Unió amb l'esperança que agafi vots de gent CiU que estigui entre Junts pel Si i Unió. Allò del vot útil. Un partit que les enquestes li diuen que no tindrà cap diputat, no el vota ni Déu.
Un video que m'han enviat de l'ANJI. https://youtu.be/xA2ToWdsrTE
Demà a les 5 del matí es publicarà l'enquesta prohibida del Directe!.cat L'enquesta deu fer bona pinta, perque els d'UDC ja els han denunciat
Jo ja no miro res mes,que ja estic prou nerviosa.Diumenge a la nit tindrem l´enquesta definitiva.
Els partits sobiranistes treballen amb aquesta hipòtesi.JxSi 65-69PSC millora de les enquestes publicades.Qwerty es fot l'Hòstia PP-C's el q diuen les enquestes.Unió? Qui son aquests.
http://www.directe.cat/noticia/435817/porradirectecat-junts-pel-si-6771-a-tocar-de-la-majoria-absoluta#comentaris
Ha desaparegut el link!
Doña error
Hola es la pagina del diari que no va. Deu estar colapsada.
Penso en les raons de la gent per votar un partit o un altre i als D Unió no els entencEs patèticEls hi han donat pals i s han rigut d ells per ser catalans, els han insultar i ells erre que erre amb els dialeg per sords
Ja funciona, ho acabo de mirar
Però no arribarem al 50% en vots? Si fem 80 escons, hauríem de superar el 50% de vots, per la llei de Hondt.
Algú m'explicava com pot ser que sumant els mínims de JxSi de les 4 províncies, el resultat Sigui 71, que precisament es el màxim, quan a mi el màxim em dona.... 75?
No hi te res a veure la llei de Hont. La distorsió dels resultats diputats-vots, és pel fet que les províncies petites per cada diputat es necessiten menys vots que a la de Barcelona, i especialment a aquestes províncies és on hi ha més vot indepe.
En tot cas, a partir de mitjanes de totes les enquestes, arribo a la conclusió que a partir de 75 escons començarem a tenir majoria de vots.