Aquest fil serveix per a allotjar les diverses gràfiques sobre les inscripcions a la Via Lliure d'aquest setembre de 2015, així com per comentar els resultats.
Podeu consultar les gràfiques actualitzades en temps real aquí: http://beta.ullsvermells.com/via/
Aquest és ara un tema de capçalera. Apareixerà en la part superior de cada pàgina fins que el usuari el tanqui.
Algú té les gràfiques del Capità Enciam a mà?
l'excel ja li farem arribar d'alguna manera
Molt bé @Manel_V25 !! ets ràpid. .. i això que estàs de vacances...
deu ser la cervesa....fot una calda !!!
Potser per això no hi gaires inscripcions....massa calor, però ens hem de moure!!!!Anem a totes!!!
Estic per no mirar-m´ho i actualitzar més !... jo sempre us porto trams que ens perjudiquen... JOooo! però encantada que les coses millorin !!!Gràcies per penjar-ho Manel ! ( que esteu junts de vacances amb en foobar ? )
dona, anem trobant catalanets.....tanmateix en @foobar no sé on para......jo porto una bossa amb la senyera i el logo dels UV....si em veu, ja em farà un Hola !
@ElenaT744V25, si és el ball de puja i baixa....ja hauries d'estar acostumada !!
Ja ho sé... però em fa una ràbia no trobar el moment de donar-vos bones notícies... que pá que´!Disfruteu les vacances... i encara que sigui de reüll cuideu la família !
Sembla que hi ha alguns trams que estan massa plens... Potser no hi ha hagut prou previsió a l'hora de repartir zones...
Però, bé, això és fàcil de solucionar movent gent! Al final anirem on fem més falta!
Quebé!!! els baixos baixen a 79!!!!! visca!!
De mica en mica, s´omple la pica ! Estaria bé una mica més d´agilitat però... tots ho agrairiem !!
@ElenaT744V25
et fan cas, ANEM A TOTES !!