Doncs així és millor que em diguis la recepta, que estic molt emprenyada amb el guguel, no trobo mai el que busco a la primera.
Jo em pensava que volies dir una cosa així.Però aquests els vaig comprar fets, congelats. S'ha de dir tot, són bons.
No tots són així. N'hi ha de pernil i formatge, de dàtils i em sembla que de tonyina.Què us he d'explicar!
Ingredientes1 Masa de Hojaldre rectangular BUITONI1 kg de solomillo de buey50 g de foie100 g de champiñones200 g de cebolla100 g de zanahoria25 g (1 cucharada) de mantequilla1 copa de jerez seco1 huevo4 cucharadas de aceite de olivasalpimientaperejilElaboraciónSazonar el solomillo con sal y pimienta, untarlo con aceite y asarlo a horno fuerte (unos 220ºC), durante 15 minutos.Rehogar en la mantequilla, la cebolla, la zanahoria ralladas y los champiñones picados; añadir un poco de perejil picado. Verter el jerez seco y cocerlo a fuego fuerte unos minutos para que se evapore ligeramente. Fuera del fuego, mezclarlo con el foie gras y sazonarlo con sal y pimienta.Desenrollar el hojaldre y cortarlo en forma de cuadrado; reservar las puntas para adornar.Colocar encima la preparación anterior y en el centro colocar el solomillo frío; envolverlo uniendo bien los bordes. Adornarlo con unas tiras hechas con el hojaldre reservado y pintar toda la superficie con huevo batido. Pincharlo varias veces con ayuda de un tenedor y en el centro practicar un orificio para permitir que salga el vapor. Cocerlo a horno fuerte, previamente calentado, durante 20 minutos y esté bien dorado.Cortarlo cuando esté un poco tibio o frío.
Jo ho he fet i es fàcil i moooolt bó i original. De fet es el que faré jo.
Gràcies, Pilar. A veure què volen fer al final.
de porc que també és mooolt bo.
Sempre hem menjat carn. A més, si abans mengem sopes de peix.
-Servei tècnic, bon dia.-Bon dia. Miri, no em funciona el mòdem.-Quins llums té encesos?-Els de la sala i els del passadís.-D'acord. Enviam un tècnic.
Hahaha
Un home, en el llit de mort, s'acomiada de tres amics.-Mariano, bésame en la mano.(Li besa la mà.)-Clemente, bésame en la frente.(Li besa el front.)-Montoya... ¡Pero no te vayas, Montoya!
No hauria de ser, envia'm? Perdona la meva ignorància.
Present d'indicatiu balear: nosaltres enviam un tècnic.
Perdona la meva impertinencia.
Els del Servei tècnic envien el tècnic.
Els dels Principat,diríem : Enviem (present d'indicatiu) Els Eivissencs crec que diuen : Enviam (també present d'indicatiu)
I que ho fan així també en altres verbs,
Ja veig el meu error. Jo pensava que la última frase la deia l'afectat i demanava que li enviessin un tècnic.
Llavors l'acudit no tendria gràcia.
Em sembla que ho varem escriure al mateix moment.Perquè el teu aclariment "present d'indicatiu balear", no hi era quan jo ho explicava a la @Sofia.
Per això vaig posar "crec"i ni "que ho fan així en altres verbs".
La meua entrada (00.34) va quedar va quedar oficialment registrada cinc minuts abans que la teua (00.39). Això vol dir que jo encara no havia penjat la meua quan vares començar a escriure la teua, però sí quan la vares acabar. A vegades passa.
Un truca a un porter automàtic.-Qui és?-No hi ha neu a Saint Moritz. -L'espia viu en el cinquè, imbècil!
Ha,ha,ha,haaaaaj
Que diu que, Body és invàlid, intenta ser un una mica més descriptiu, tiu