Pos una entrada en aquest fil, que el tenim una mica abandonat.
Aquest matí he anat a Sant Josep de sa Talaia, i he observat una cosa que, com a bon perepunyetes, no sé com és que no m'hi havia fixat abans. Una pífia digna d'Espanya, i no dels Països Catalans.
Mirau aquesta captura de pantalla de l'Street View del Google Maps:
.

.
Si conduïu de Sant Josep a Sant Antoni (de Portmany), trobau el pas de zebra que es veu en primer terme, i 43 metres després (segons el Google Maps) trobau un semàfor. El pas de zebra no té semàfor, i el semàfor no té pas de zebra. Ara pensau que, des de lluny, veis que el semàfor està en verd. Accelerau una miqueta, com és normal, i just abans d'arribar al pas de zebra, un vianant comença a creuar. Vos aturau i, quan tornau a partir, el semàfor ja ha canviat a vermell.
54 metres més endavant d'aquest semàfor n'hi ha un altre. Aquest sí que té pas de zebra, i el semàfor es posa en vermell quan un vianant pitja el botó per creuar. M'hi jug l'ungla del dit petit de la mà esquerra que aquest segons semàfor no està sincronitzat amb el primer, ja que són sistemes diferents. El primer funciona amb un rellotge; el segon, amb un botó.
En resum: partiu de Sant Josep, arribau a un pas de zebra, i vos hi heu d'aturar, perquè hi ha un vianant. Arrancau, i el semàfor s'acaba de posar en vermell. Tornau a aturar-vos. Quan el semàfor es posa en verd, partiu. Però algú, una mica més endavant, acaba de pitjar un botó, i arribau a un altre semàfor que s'acaba de posar en vermell. Vos aturau una vegada més, i maleïu els ossos del primer vianant que heu trobat.
Estic segur que això sols ho pot haver fet la gent del PP.