És el que jo deia abans, no entenc com, coses que són meridiànament simples, hi ha gent que les pot fer tan complicades.
Però ja està clar, cadascú participa pel que posa, ja està bé. A més, no hi ha res més maco que repartir sort a la gent que t’aprecies!
Amb 2, tornaré a posar la foto original. Ja els he comprat i si toca la grossa, millor compartir .Fet! Entrada 210 @vturiserra
Volia posar-ne 30 € la Montse
++++Molt bé @Mariona .Donant exemple de serenor i ben fer.
Idò ja ho saps, Montse, si en volies posar 30, posa'n 30, i si has canviat d'idea, posa el que vulgues.
Entrada 64.
Fa 4 dies, diu el xat, o sigui dilluns, ha,ha,ha.
Però es pot variar el criteri fins que tanquem.
M'heu atabalat una mica... bé ho he de consultar ara...a veure amb quina quantitat participo
Tens raó, les decisions transcendentals que es prenen a la vida s'han de consultar.
És clar...ho he de consultar amb les meves gates...cal pactar quina part del premi s'emportarien Què us penseu que només hi ha problemes a nivell d'un grup?....doncs no, ara venen els pactes familiars
Idò mira que les consultes amb les gates no durin massa. Encara és prompte, però quan acabem de discutir tot el que és discutible, haurem de començar a discutir quin dia de desembre es tanca el termini per a pujar les fotos dels cupons.
Arribo a temps ?????
Siiiiii i tant que si
Ja tinc els números. Després penjo foto!
He obert un fil per posar només el noms i els números perquè quedi més clar, sino aquí és un embolic. Poseu-los allà tal com he fet jo si no us sap greu.
Merci, pilà! Guapa!!!
Com va tot? Fa temps que ens tens abandonades!
Qui en compri si pot ho faci acabat en 5,8,9 que no en tenim cap.
També hem de pactar que fem en cas de reintegrament.
Si només toca el reintegrament potser que es quedi el premi qui l’hagi comprat, si no és que hi hagi més premis a repartir, aleshores es pot afegir aquest import.
Molt d'acord,Núria.