Continua la discussió de El xat de la setmana del 12 al 20 de Setembre. Nosaltres de campanya electoral i l'exèrcit també:
Jo voto per ISLÀNDIA!
La meva premonició, Israel.
Voto per Letònia.
Penso que la primera acció de reconeixement no serà individual. Serà col·lectiva de varis països. El mateix dia podem tenir:
LetòniaEstòniaNoruegaIslàndiaDinamarcaEslovènia
Uruguai serà el primer no europeu
Jo dic Catalunya! xD
Podríem pensar en Euskadi (?) quins efectes tindria?
Doncs jo dic que serà Andorra.
AndorraIsraelDinamarcaLetòniaUruguaiIslàndia
1.Islandia2. Letonia i Lituania, empat técnic.3 Israel,aquest per mi, es el petit i important, que no se qui deia ahir al xat de la setmana
Espanya! Tan bon punt fem la declaració, la seva reacció serà el primer reconeixement.
Home, i tant. ja fa temps que tenen ganes de fer-ho, per això ens han ajudat tant durant tot aquest temps.
Es que podria passar que diverses instàncies polítiques espanyoles fessin declaracions a favor del reconeixement internacional de Catalunya. Estic pensant en ajuntaments bascos, navarresos, valencians, mallorquins, canaris... Això transcendiria internacionalment i deixaria el plasma congelat.
Bona la teva proposta!Però no sé ben bé perquè, la intuïció em diu que serà Rússia el primer ...No m' agrada massa la idea, però algun ha de començar! I has vist el vídeo de l'ANC sobre el ressò 11S a les tv's internacionals?...Diria que és el país que ens dóna més! !!
Podria ser Rússia, no dic que no. Catalunya té molt bona imatge a Rússia. Això ens va a favor i vol dir que l'endemà de la proclamació de la independència ja hi haurà algun país de la UE que ens reconeixerà. Per marcar territori.
Podria ser Singapur.
Quan Singapur va iniciar el seu procés d'independència tothom es burlava d'ells, aleshores eren només una petita ciutat. Un punt vermell al mig d'un immens mapa.
Avui Singapur és el país amb millor qualitat de vida d'Àsia. Una societat multiètnica amb 4 llengües oficials.
Que lleig que queda el mapa d'Espanya sense Catalunya. En canvi el de Catalunya solet, és GUAPÍSSIM.
Islàndia, Letònia i Israel (aquest últim molt influent per EEUU).Desprès Noruega, Suècia, Dinamarca, Lituània i Estònia.I si hi ha sorpreses i s´apunta algun altre abans, ja li farem un monument !!!!
Sembla que Suècia també podria ser del primer grup, no?
http://www.vilaweb.cat/noticies/protesta-al-parlament-suec-per-la-utilitzacio-de-la-ue-com-a-arma-contra-el-si-a-la-independencia/