No es meu l'escrit només ho comparteixo.//Independència//
Bon dia! Junqueras mai ha estat independentista. L'imperio sempre prepara la contrarevolució i col·loca els seus agents entre les nostres files. Aquest és el cas de Junqueras o Colom. Ningú em va creure quan, em ambdós casos, ho vaig denunciar.
La transició fou preparada a consciència, quan s'adonaren que 3 anys de guerra genocida no havien acabat amb nosaltres. Per això el franquisme preparava a Vicens Vives com a president de la genialitat. A més, calia que Carles M Espinalt no reeixís. Vicens, morí de càncer i li passaren la torxa a Pujol, que anà a la presó, com Junqueras, però, sortí viu. Per què no l'executaren? Bastants anys més tard, assassinaren a Puig Antich. El que significa que al règim no li venia d'un pam.
Es reclamava, per part de l'independentisme, la RUPTURA i es féu la reforma. 

el règim autoreformant-se i tothom es cregué que parírem una democràcia!

Però, el millor de tot, és que les dretes catalanes havent col·laborat estretament amb el franquisme durant la guerra i la dictadura, guanyaran les eleccions i faran Pujol president!
Aquell mateix que tingué la sort de salvar la vida, també va tenir la sort que el seu oponent, d'esquerres i independentista, morís oportunament: en Pallach!
I, ara, Pujol ha tingut la sort de no tornar a trepitjar la presó.
Si vaig confiar en Puigdemont és perquè no era un home triat pel règim. Mas l'escollí perquè li feia nosa. Havia agafat molt protagonisme dins CiU. I va creure, que com no podria fer el PLEBISCIT, quedaria desprestigiat i, ell, sé n'hauria tret del davant el màxim competidor.
En Puigdemont, s'ha de recuperar de moltes coses i no només de la traïció.
I, el mossèn, quan veié que no podien aturar la votació, s'entregà per a poder convertir una victòria en una derrota. Per a permetre que ecs-panya ens jutgi, no a ells, a nosaltres i, ens castigui.
Per tant, no s'han negociat ni indults ni res! Ni va intervenir Europa! S'havien venut molt a priori, com la Lliga.
I, ara, dieu-me que no hem de petar Barcelona i fer-los sabedors que, a diferència dels bombers, no són nostres!
Encarna Parreño .