Hi ha perill q ho esborrem sense voler? Ja sé q has dit q feies una còpia de seguretat, però...
Em sembla que és voler arribar massa amunt això de penjar-hi fotos!
Per a esborrar una part del que hi ha dins una casella, fes doble clic damunt la casella, i llavors pots dur el punter del ratolí a qualsevol part del text.
Pel que fa a les fotos, dues coses:
Amb l’ipad no tinc ratolí,
Acabo de posar una recepta de torro q ocupa molt perque s’enrotlla molt també
Trob gairebé impossible esborrar la base de dades per error, perquè primer has d'obrir el primer menú (fitxer) i enviar la base de dades a la paperera, i després has d'entrar a la paperera i esborrar l'arxiu definitivament. No ho pots fer en un sol pas.
Una vegada se'm va esborrar una base de dades que no era gaire important. No va anar a la paperera, sinó que va ser com si no hagués existit mai. Però fent-ne una còpia de seguretat cada dia en sobra.
Algú sap qui és que crea pestanyes noves a la base de dades i llavors no hi posa res? Ja n'he esborrat cinc i ara n'hi torna a haver una altra. Ho fa algú que vol fer alguna cosa i no se'n surt?
Jo no crec haver sigut. Dic crec perquè no sé ben be que faig...
Ara en retallaré tota la palla.
Així estem igual!!
Jo crec q no ho he fet. Ho poso tot.
Jo posaria una casella per indicar el nivell de dificultat per a aquells que no en sabem gaire.
Ja la tens a la segona columna.
Sí, ja ho he vist, gràcies. Jo volia dir, però, saber en què ens hem de basar per interpretar-la. Jo què sé: 1, 2, 3,…, o baixa, mitjana, alta,…
Això ho haurà de posar la persona que conega la recepta. Ho podeu posar com vulgueu: 1, 2, 3... fàcil, mitjana, difícil... Com vulgueu, el text és lliure.
He posat enllaços de fotos de gairebé totes les receptes. Sou lliures de canviar les fotos que vulgueu per altres de més apropiades.
Bon dia, a l’entrada d’entrants hi ha una mica de cacau. Columna extra i instruccions en diferents línies. No puc arreglar-ho. Ho hauria de tenir a l’ordinador per anar bé.
Bon dia. Mireu què m'ha passat. He volgut posar la recepta dels pebrots escalivats… i la columna de la preparació surt tota en blanc i es comença allà on havia d'acabar. Ho he volgut arreglar retallant la 1a línia i enganxant-la a sobre i anar fent el mateix fins a acabar. No me n'he sortit. A veure si algú m'ho sap arreglar i em sap dir què he fet malament. Tampoc no em surt fer punts i a part en la mateixa casella sense que salti a l'altra. Gràcies per tot.
Arreglat (i mes lletres)
@Munsa, gràcies. Sort en tinc d'aquests que suposo que heu nascut "amb la informàtica al cul" parlant malament. Jo de moment les coses més primàries i prou. I mira si en fa d'anys que estic davant d'un ordinador! Vaig començar amb les cassettes i anar fent, que si sistema operatiu, que sí 0-1, 0-1.… però no m'ha servit de gran cosa. Tot són maldecaps.
Si em torna a passar, què he de fer perquè dues frases amb un punt i a part (per dir els ingredients) la segona no et salti de casella? Ja m'entens què vull dir.I perquè les passes a seguir no et comencin pel final tal com m'ha passat i no et deixi tirar enrere fins al de la casella?