Està bé que en una base de dades de receptes hi hagi cacau.
Com que és una base de dades i no un llibre per publicar (bé, ja ho veurem), és millor que no posem punts i a part. Facem-ho tot punts seguits.
No entenc molt bé què vols dir, però recorda que, si t'equivoques i fas un pas malament, pots tornar-lo endarrere fent Ctrl Z. I això ho pots fer unes quantes vegades, tantes com passos endarrere vulgues fer.
Em sembla q t’hem o t’has ben enredat!
Ja he vist @vturiserra que t’has menjat el cacau!!
Jo encara vaig neixer en una dictadura. El que he aprés, ho he fet d'adulta.
Núria, l'enllaç que has posat del babaganuix no funciona. És culpa de la pàgina, no teua. L'enllaç et duu a la pàgina principal sense il·lustracions. Mira si tu mateixa busques una altra recepta del babaganuix o si vols que ho faci jo (és millor que ho faci algú que en sàpiga més de cuina que jo, ja que d'un mateix plat no hi dues receptes iguals).
Heu penjat dues receptes que no sé si són prou diferents per a mantenir-les totes dues: abergínies gratinades a la parmesana (Ada 141) i albergínies a la parmesana (Munsa 150). Mirau si s'han de deixar totes dues o si en llevam una.
Si, tranqui, ja ho he vist, però he marxat i no he pogut continuar. Ja ho arreglaré.
Les he posades jo, ja ho he vist. Ja m’ho miraré.
Ja m'ho penso, @Munsa, jo també, el que sé ho vaig haver d'aprendre per força i quan més o menys sabia de què anava, llavors el Windows! Me'n vaig cansar una mica. Suposo que és per això que les coses que es consideren bàsiques no les domino massa.
He esborrat una de les dues receptes d’albergínies, la qestava en castellà, però ha quedat l’espai en blanc
@vturiserra Em sembla q no ha tingut èxit el receptari de cuina. Jo n’he penjat bastantes però si no som més, ès molta feina.
Jo ja vaig dir que havíem de ser cinc o sis. En fi, agafa-t'ho amb calma i a veure si algú més s'hi anima. No hi posis cada dia més receptes de les que tengues ganes de posar-hi. Un hobby no s'ha de convertir en un sacrifici.
Ho sento, jo m'hi posaré, però aquests dies són de molta feina per a mi. Doneu-me una mica de temps!
Anem fent sense pressa. Ningú no ens obliga a tenir-ho llest el 31 de gener.
Però de desembre sí, oi?
Es veritat! No me n'havia adonat...
Hola receptaires !!
Llegir des de fora els vostres diàlegs es força divertit.Diàlegs de... besucs ?
+++Com puc entrar a xafardejar tot això que feu ?
Tu rai, que em sembla que en saps molt!