Quin ? Pots concretar?
El de jonathan martínez
@Elsa, vas anar a la mani?
No, Núria,no em vaig veure pas en cor d'anar-hi.Us vaig veure per la tele i pel whats.
L'heu anat a buscar i està sa i estalvi ,oi?
Això del Mas-Colell ho trobo un pel demencial.Q li passa a aquest home ?
++++++++
I li va dir Rojo, Rojo, com recent acabada la Guerra !
Hola ullets, com esteu?Jo avui estic eufòrica, després de la manfestació d'ahir, avui va el Girona al Bernabeu i passa la mà per la cara al Madrid, i ara el Barça també a casa seva, ha guanyat al Madrid la copa del rei, el seu rei!!!!!!
Ara anava a preguntar-te com estas, @Sofia.I ja ho veig, preciosa.
Què et passa, @Elsa? Ja em començo a preocupar per la teva salut. M'agradaria veure't algun dia, perquè no puges a veure'm i ens animem mútuament? O baixo jo hi anem a fer un menú a qualsevol lloc, potser s'hi apuntaria algú més.
Ens mereixem un "subidon" de tant en tant... una mica de "droga" que ens estimuli les endorfines per continuar lluitant
Per si trobeu a faltar l'antic "FAQS" : https://www.nuvol.com/general/laura-rosel-estic-superant-el-dol-pel-faqs/Què va passar amb Laura Rosel?Més de quaranta programes en un any. Aquesta és la xifra, sense comptar el share i la quota d’audiència, que la periodista Laura Rosel deixa enrere amb la seva sortida del FAQS. Quan, a principis de gener, es va saber que no continuava, la notícia va causar commoció social. Jordi Grau pregunta sobre el motiu de la substitució. “No m’agrada el terme «substituir». Prefereixo dir que s’agafa el relleu”, corregeix Rosel. Rancúnia? Gens. La sabadellenca assegura que TV3 és una casa molt gran “on tots ens estimem molt però, alhora, molt complicada”. De fet, va parlar amb Cristina Puig una setmana abans de la seva estrena. Admet que “la seva entrada no ha estat fàcil”.
Si!!! Tot perfecte!
heu vist això de la "cèl.lula"? ara es veu que el Borrell és un expert en citologia i engineria genètica
https://www.naciodigital.cat/noticia/173768/espana/global/crea/cellula/accio/rapida/salvar/reputacio/estat/&pushweb=1550437373