Això no tinc clar si és legal....
Per cert, en relació al debat: penso que el MHP Carles ha jugat molt bé les seves cartes. Sincerament, penso que cada cop tenen més clar com funciona la bogeria estatal, diria que tenien clar que si deia que no participaria si no ho feia Junqueras, impedirien que aquest aparegués (incrementem raons per dur la JEC a Luxemburg), i de pas si es negaven al tema Comín fer el què van fer era un acte de dignitat tal que necessàriament conduiria a més vots per JxEuropa. A més, coneixent ERC era esperable que es quedéssin i malauradament també era esperable que TV3 no emetés el vídeo durant el debat.
Al final això és un efecte Streisand de manual.
Una altra reflexió, i la faig aquí perquè se que estic entre amics, és sobre el paper galdós d'ERC. Em sap molt de greu, perquè intento mantenir una equidistància entre ERC i JxCat tot i tenir clar quins són els meus, en relació a no tirar merda sobre els indepes. Però ho posen difícil, quan veus que uns denuncien la repressió contra tots siguin del partit que siguin, i la resta se centren en els seus...