Ara m´estava partint de riure amb això que has escrit d´aquestos putes mallorquines que et mataven de gana i que marxaries pel teu compte.
Ja havia vist l´hemeroteca,però he fet veure que no la veia. Ha.
Ja estàs bé.Tornes a fotre els rodons, com la mosca va a la mel. Ha, ha.
+++"Puto corrector " es el 400.
+++Ara, això de que deixem estar l´esquerra mentre no doni simptomatologia,no sé, si ells ho diuen...
Pels presos.Que tornin aviat.
M´he fet una foto mentre celebrava la teva ràpida recuperació.
Trobo que he quedat bé.
He vist altres ulls també fent festa.
Estem contents.
Esteu veient preguntes freqüents?. Avui els convidats són majoritàriament independentistes...sembla que TV3 revifa.
No, si ja deia jo que no tot pot sortir bé. Me cago en l'olla!
Algú sap si l'infart d'en Fernández Díaz ha sét per l'egregor d'ahir?
No que va, si ahir no va haver egregor.
Ens varem quedar tant glaçats amb el que et passava...
+++Aquest tio està molt podrit.Ara llegia al Nacional, que també va tenir un càncer de fetge fa dos anys.
Em sembla que no hi ha "quorum", Vicent.
Pot ser. Tornaré d'aquí a una estona.
M'apunto Vicent Que contenta estic que estiguis tant bé Certament ahir com diu la Elsa vam quedar tots ben glaçats.
Per mi podem fer egregor però, vols dir que no és millor que descansis?.L'egregor d'ahir segur que no...però que sigui el resultat de l'acumulació dels anteriors.....
Jo tampoc estic per pensar avui.
Una cosa és que intenti descansar i l'altra és que puga. Però l'oferta d'egregor és sense compromís.
Els horaris dels hospitals són infernals. Segur que dintre de poc vindran a pendre' t la temperatura, la pressió arterial...i a les 6h hi tornen. La meva recomanació és que intentis com a minim tancar els ulls entre aquests intèrvals de tranquil·litat de metges i infermeres.
Apa dons ullet de ses illes...a fer nones.
Vaja !! Avui que arribo a temps.....
Pero millor que el Vicent dedcansi
Molt bé, idò a dormir s'ha dit (o a intentar-ho). Bona nit.