Ai si quins records...anant seguint tots els seus concerts arreu... què jovenet està.Em va encantar l'entrevista...ara ja esperant que ens diguin què va passar realment aquells dies!!!
Molt maca la cançó i que jove que era aquí el Lluís! I nosaltres!!!
Nosaltres estem igual
Estem millor.
Plou.
Més hauria de ploure️i netejar tot l"ambient i REFRESCAR
Aquestaputacalooor enganxosa de Can Fanga em mata
Hola, ja he arribat.Aquí a Vic, amb un jersei, abans d'ahir a la tarda a 32 graus i avui a 19. Això no pot ser bo per la salut. Jo ja torno a estar constipada.Bon vespre.
Aqui ha fet una pedregada impressionant!!!!
@mireia...No se que te aquesta canço que m'emociona tant. Ploro des del primer segon. Es preciosa. Gràcies per posar-la!
M'he deixat accents! CAS-TI-GADA
Pilar sense bola de vidre, ja t'has co.locat al raconet de pensar...Ves-te preparant que des de l'illa t'amonesten segur!No en deixa passar cap.
Ànims, que d'aquesta t'en sortiràs
Tu te lo guis, tu te lo coms,@Pilar.
No ens ho facis més això de no venir als sopars.Jo encara no et conec, dolentota.
Bona nit, @SofiaJo ja he votat que SI a la pregunta de l'ANC sobre les primàries.
Avui em sembla que no hi ha res a veure a la tele.Nit de lectura, potser.
@Elsa...Vaig tenir un mes als meus fills una mica farts del sopar dels UV, perquè sovint els hi comentava. Em feia moooolta il.lusió. Però una amiga va decidir casar-se el mateix dia i no m'ho podia perdre. Al proper no hi faltaré. Per cert us he trobat molt bé a les fotos!!! Hauré de començar a fer règim!!!
De fet només la conec jo
Si algun dia vens a Barna ens ho dius que potser podem fer alguna cosa
Jo encara no he rebut res més que informació de k'ANC.O potser no ho sabut veure, ara hi torno.
Ja està. Ja he votat.
Doncs a mi també m'emociona. És la primera en què vaig pensar quan vaig sentir que posaven cançons seves a l'entrevista. Justament he posat aquesta versió perquè al camp del Barça va ser emoconantíssim. És una cosa d'aquelles que si te l'explica un altre costa de fer-te'n una idea. Tot i que la lletra del poema no és seva aquesta també m'agrada molt.
Aquestes corrandes són una preciositat i em posen els pels de punta.L'altra no la conec tant, i no recordo el títol.