@Sofia, bon dia,(i a tothom). Aquestes 8 hores que dius que han passat després d'acomiadar-te, són d'avui o d'ahir? Bona nit o bon dia? Dius que 'diguem que ja és demà'. Això és impossible. Com vols que sigui demà si ho escrius avui? No ho sé, com s'ha de dir això. Perquè el 'demà', existeix si a demà encara no hi som? Una mica complicat.
Això és com quan diem: 'els dies de cada dia' referint-nos als laborals. Si un treballa de dilluns a divendres, llavors què són el dissabte i el diumenge? Aquests no són de cada dia? Doncs d'on o de què són? Encara més complicat. Unes quantes coses per reflexionar.
Però bé, no escrivia només per reflexionar. Us vull fer una pregunta que ja fa temps que va fer algú i no em recordo de la resposta. Tinc una amiga de l'Assemblea que al veure la pàgina web em va demanar si hi podia participar i què havia de fer per entrar-hi. No la hi vaig saber respondre i li vaig dir que ja ho consultaria. Algú m'ho podria explicar? La veritat és que jo no recordo com ho vaig fer. Em sembla que va ser per carambola. Potser m'ho sabria dir el @foobar.
Però bé, bon dia a tothom i no us poseu massa nerviosos amb els fets d'avui, que prometen, sobretot la trobada de la Forcadell amb l'Otegi. A veure quina sorpresa se'ns presenta.