@Elsa, doncs jo estic exactament com tu. La 2a vegada, ni en pintura el tripartit. A la 1a vaig caure de quatre grapes, ja ho vaig veure de seguida que havia fet malament.
Al matí he llegit l'entrevista i m'ha semblat força bé, però sempre s'ha de passar tot pel sedàs. Moltes vegades havia tingut una bona impressió amb els comentaris d'alguns de la CUP i després no han respost com em semblava, he tingut la sensació que donaven un cop de puny a l'esquena.
Això que dius que no podrem confiar ni en "els nostres", potser és molt exagerat. Sí que alguns m'han decebut molt, però n'hi ha molts que encara em mereixen la meva confiança. La força ve de la base, però sense uns partits que tibin aquest procés aquesta força ja no hi seria. Hi ha d'haver algú des del govern que porti la batuta, això segur, que la política està feta basant-se amb els partits. No n'hi ha prou amb només els de baix.
Per tant, cal no perdre la calma i estic segura que la cosa anirà endavant. I no donem més voltes a una relliscada, que ens hi farem mal. És el que volen els del mig.