Si, @Mce_65,jo penso el mateix que tu,no podem dir :Va, fem eleccions i tornem a començar.
Ja estan fetes i guanyades, però tot i que el Parlament pot declarar l´independència ja ara,si analitzem el que ha dit de les forces que estan a favor del Referèndum,penso que es refereix a l´epidèmia del Comuns,i les eleccions s´interpretaran que la gent que els voti, també demanen el Rf.
I llavors també tindran amplíssima majoria social, en vots, que clama pel Rf, i ho demostra votant.
Un cop assolida la gran majoria partidària del Rf,no sols al Parlament, sinó sobretot dins la societat,en vots.
I es veuran mes forts per fer-lo,com sigui, també per que els NO puguin votar.
I aquest % de vots al SI, si que tindrà validesa internacional.
Tot això son teories.
De fet,també com tu, crec que no es qüestió de eleccions, que si no ens el deixen fer, hem de sortir al carrer.
I mira si ho crec,que sortirem, i que caldrà ser hi, que ja em plantejo com casi segur que aquest Setembre no marxaré a la meva caseta del mar, com feia cada Setembre i mig Octubre (només tornava per la Diada) i des d´allà i amb l´ANC de Palafrugell vaig anar a La Junquera, l´any de la via catalana,de la gran cadena humana.
I jo tampoc crec que en Puigdemont es faci enrere, i també em preocupen alguns del seu partit.
I si que, com també dius, el PP sembla que comença la campanya del NO.
Es que tampoc estan segurs d´aconseguir d´impedir-lo (El Rf.)
++++
@Ada, jo també m´en he recordat del aniversari del teu casament.Felicitats i per molts anys.
Sembla ahir que et vaig felicitar, i ja fa un any (mes) !
Com ens citava la @mireia aquesta setmana
I per que no ens avorrim gens, i el temps es tan dens i excitant, passa volant.