No es un tema de mocadors.Bon dia
Bon dia, ullets, avui en faig 73, ja veieu que vaig per davant de tots, per tant i per lògica, em queda menys per gaudir de l'independència. Esperem que arrivi a temps.
Doncs així, per molts anys! Això vol dir que nosaltres encara som més joves (la majoria).
Però tal com diuen: "Com més alt més animal".
per molts anys!
Moltes felicitats !!!
Per molts anys!!! Que arribi aviat doncs la independència i la poguem disfrutar tots molts anys!!!
Fes un cop d'ull al tuit de @KRLS: https://twitter.com/KRLS/status/854302948406513664?s=09
Per molts anys!!!! igual de bé!
Felicitats,Sofia
Per molts anys @Sofia !!!!
http://www.vilaweb.cat/noticies/lanc-comenca-una-campanya-per-escampar-el-si-a-la-independencia-a-tot-catalunya/
VINDRÉNo eres amb mi y jo ja et pressentiacom lluna del creixent albira el mar.No eres amb mi retall de profeciaque asserenes el llavi en son esguard.Vaig sentir la crida que en l’oreig confia,reclosa en el silenci de les mans,obrint-me el record i fantasiaque evoca tendrament aquells instants.Vindré¡ Vindré seguint les sataliesque infanten primavera al teu voltant.Vindré pausadament, com tu voldriescercant-te per la màgia del espais.I tu seràs amb mi com cada diai juntes les mirades es diran:“lliurem-nos al remor de la falsiaque vessa pel jardí tot perfumant.I al fons del teu jardí diré poesiai tu l’escoltaràs, absent el mot,la pensa volarà sense heretgiai sempre més ens entendrem del tot.Aquest silenci és molt més que un silenci:tots els secrets de futur flamejantscopsaré dels teus ull quant comenci impetuós a agafar-te les mans.Deixem l’esguard al caire de la brisai que la brisa bressoli la son.Restem callats que presencia frisai la frisança el teu escalf difon.Vindré¡ Vindré al caire de la pau tranquil·laque pensa i fins el cos ens ha guarit.Vindré amb l’alba nova a la pupil·lai un cant de benvinguda dins al pit.Vindré pels viaranys del teu anhelacompanyat al meu que prou hi afina.El missatge d’amor sempre és fidelquan els llavis molsuts em diuen VINE¡Genís Tura i Pou.Flor Natural als Jocs Florals de Montornès 1991
Tots juntsA mi se m en fot qui clavi l´estelada al cim de l´Everest i qui es quedi al campament base.Collons, prou de "i tu més"Per mi com si el dia 1 de la Independència prohibim tots els partits polítics d´un passat subordinat, com si prohibim el futbol, com si tamquem TV3, o el que vulgueu imaginar.La llibertat per sobre de tot de tot, de tot, de tot.
En aquestes coses, la lògica no sempre funciona. Aquestos dies he vist la notícia d'una dona de 113 anys, la més vella d'Europa, que és catalana. No hi ha cap llei que diga que tu no pots batre el rècord.
Per molts anys!
Moltíssimes gràcies, amics, estic contenta pels vostres bons desitjos, ep, però tu Mestre no em vulguis tan mal, que jo no tinc ganes de batre cap record, eh?Ja en tindré prou de poder veure l'independència, i poder fer els canelons.
SofiaaaaaaPer molts i molts anys. I tan que gaudirem molt ď la independncia. Ja ho veuras.Que has fet canelons? Nomes ho dic no sigui cosa que se t'oblidi..... i ja falta poc perque n'hagis de fer molts.segur.Jo estic molt animada perque ja som a la recta final i confio molt en el resultat del referendum. Diguem ilusa pero soc aixiMoooooltes felicitats
Vigila que no n'hagis de fer massa, de canelons! Si no ens afanyem cada vegada tindràs més pretendents.
No patiu, que quan m'hi posi, faré jornades complertes. Déu vulgui que pugui posar-m'hi aviat.Ah, en @Paco, portarà el vi.