No sé @Sofia, no l´he llegit per que no m´el vaig comprar.Ja intuïa que em passaria com a tu,que no m´agradaria pas.
Aquí t´enganxo la crítica del País.Si fas click a sobre la podràs llegir.
Però aquesta mena de gent, com la mare que va morir ( L´Esther Tusquets, el seu germà , l´Oscar Tusquets, arquitecte,la filla etc) , mes que cupaires,els veig pijo-progre-burgés amb pasta-que faig veure que no m´importa(la pasta).
Revolucionaris de boqueta,amb aires de superioritat intel.lectual,sentint se per sobre de la gent normal,i que es creuen en coneixement del que " cal saber". Com un clan d´iniciats.
Son les restes de la " gauche divine",dels temps del Boccacio.
Ara, la cunyada,l´Eva Blanch, la segona dona del germà de la difunta Esther,o sigui del Oscar, l´oncle de la Milena, també ha tret un llibre sobre la morta.Es sobretot sobre la mort de la morta.
Et faig un talla i enganxa,no t´espantis que es del ABC,però ho explica be.
http://www.abc.es/cultura/libros/abci-blanch-recrea-ultimos-momentos-esther-tusquets-201602181250_noticia.html
A mi dels llibres de l´Esther, la mamà,l´únic que me va agradar va ser "Habiamos ganado la guerra", per que explica molt be com era la Barcelona burgesa-i franquista-de quan jo vaig néixer i de la meva infància.
No crec que tingui interès per persones que han nascut i viscut en altres circumstancies.