Bon viatge
Bin viatge
Hahahahahahahahaha hahaha
Bona matinada, Cesc i tots els UUVV! Avui vaig tard però he hagut d´entrar per veure... que no hi hagués cap més fractura!! I veig que heu anat amb compte
Gràcies Cesc per aquest pensament il·lustrat, que m´ha anat molt bé.Fins demà.
Ai, ja dic que estic mooooolt adormida!
BON VIATGE A TOTES LES QUE MARXEU!!
Estic a l'aeroport i com he demanat la cadira soc una enxufadai no faig gaire cua. Com els nens amb cotxets!!
Ada ets aeroort?
Gaudeix-ho! al menys dins el mal, tens una experiència diferent Disfruteu el viatge!!!
Hola!!! Ja son a l' aeroport
Son a l' único de les portes B esperant porta d' embarcamenr. El meu tf. 666521305. Natrus on sou?
Vull dir que estem a l' inici de les portes B. I vosaltres??
els d'Antena 3 s'han lluït:11:11 AM - 19 de julio de 2016PRIMERA VOTACIÓN EN EL CONGRESOLa primera vuelta ha otorgado 169 votos a Ana Pastor, 65 a Patxi López, 71 a Xavier Domenéc y 8 a OMS.Diecisiete votos han sido en blanco.
La Organització Mundial de la Salut s'ha presentat de president de mesa, per arreglar el sistema sanitàri català que hom sap que ens han rebentat.
En Partal cada dia m'agrada més:http://www.vilaweb.cat/noticies/com-han-canviat-les-coses/
jo tambe treballo juliol i agost ! ens farem companyia
Moltíssimes felicitats @cesc. Per veure si et conserves bé se t'ha de conèixer personalment, i jo puc testificar que és veritat que estàs com un jovencell.També et dic que per molt que corris, no m'atraparàs mai. (Millor per tu.) Passa-ho moooolt bé amb les persones que estimes.Bon dia a tothom!!!!
Ets un "catxondu"!!!!!
Felicitats!! Algú amb aquest sentit de l'humor i aquesta gràcia que et caracteritza és jove sempre i es manté jove, com bé demostres cada dia.Una abraçada molt gran @cesc i per molts anys que ho puguis gaudir en familia.
Què és el que és broma? Què n'axompleixes 70 o que et conserves bé?
Sigui el que sigui, per molts anys!
hahahaha... seran babaus!
Per molts anys @cesc!!!! Celebra-ho com cal, és a dir, MOLT.I gràcies pels teus dibuixos irònics, reflexius, tendres...Ja et vaig dir que el d´ahir em va anar molt bé, oi? Tenia per davant un petit repte que m´espantava una mica i la teva reflexió em va fer posar les piles, hehe...Gràcies, wapu!!