No m´ho puc creure del TC !!! Quina sorpresa.!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
A Turquia:
La purga d´Erdogarn,gràcies al cop d´Estat que segons ell es " un regal de Déu, està agafant unes dimensions tan extraordinàries i desproporcionades en tants àmbits,que ja sembla en Franco.
A veure si els turcs tenen mes sort i no els hi dura 40 anys la dictadura dura sota la que els està posant.
++++++++++++++++++++++++++++
Em sembla que tinc una mala notícia…
«Fa dècades que els ciutadans dels Països Catalans havíem assumit interiorment la condició de minoritzats. I per tant actuàvem en conseqüència: esporuguits, insegurs, temorosos»
Per: Vicent Partal
19.07.2016 22:00
.....Una mala notícia per a ‘ells’, que deia Joan Fuster.
Perquè d’un temps ençà observe, he de reconèixer que amb un poc de sorpresa, que algunes de les coses que ‘ells’ tenien coll avall comencen a no estar-ho.
...cas de catalanofòbia a la comissaria de Vic...
... Podria ser una història més de les moltes que passen cada dia, però resulta que aquesta vegada, i cada dia passa més.
....... no tan sols no es va doblegar sinó va denunciar els qui pretenien imposar-li el castellà per força. I ho va fer públic.
Hi insistesc: és un patró de conducta, aquest de no admetre la humiliació, que comença a fer-se molt visible al nostre país.
La pressió i la coerció psicològica és com si anassen deixant de funcionar en algunes capes de la nostra població i això, si efectivament passa, sí que és l’amenaça més gran possible per a ells.
http://www.vilaweb.cat/noticies/em-sembla-que-tinc-una-mala-noticia/