La gent fa vacances. Per això van triar aquest dia, perquè ja sabien que a Catalunya es votaria menys, i això afavoriria el PP .
Ja sabem el pla que tenen aquests: fer malL'independentisme!
D moment això sembla q és el q hi ha:Erc 11Cdc 6Hasta aquí puedo leer...
Espero que CDC pugi una mica més, encara que reconec que posar l'alcalde de Tortosa de cap de llista a Tarragona "és de ser inútiles" però vaja... crec que s'ho mereixen.Ara bé, una pujada d'ERC també s'agraeix però que junts sumin més que a les anteriors collons! al menys això! m'emprenya la gent que ha preferit fer pont....vots perduts per l'independentisme
Almenys sembla q d moment no perdem res respecte el 20D. Però algun més seria fantàstic, millor q pugés a CDC, ja q només queda un diputat x sobre... respecte el PP
Uff!!!
46% participació a Catalunya. I no crec que tothom fes pont. Patètic.
La mare que els va matricular!!!
Estic molt emprenyada!!!
El 50% de la població està col.lapsada a l'autopista ! Haurien d'allargar fins les 24:00 hores
Per cert, algú em pot dir què vota la gent que pot anar de vacances?
No valen excuses...
És una vergonya, la gent sabia que hi ha operació tornada, podrien haver-ho previst. No em valen excuses i si no votar per correu (que per cert n'hi ha bastant).
Estic molt decebuda perquè intueixo que la baixada de participació no ens beneficia.
Suposo que al que beneficia serà al PP.
MIra, el Tremosa m'ha animat:
Això vol dir que és entre un 8 i un 9% extra en participació.
Tant de bo!! I ara espero que no "perdin" els vots com a Roma...
A Catalunya UP uns 15!!!!!Ploro... i no d emoció!
Veig que la participació és molt baixa, sobretot a Catalunya. Haurem d'esperar a veure si ens beneficia o ens perjudica.Cinc minuts...
Quan he vist quan sortien del col·legi la Colau i el Pisarello juntets amb els seus respectius... quines ganes d dir 4 coses!!!
A veure, a veure...
Mare meva, només 5 CDC....2 menys que el PSC. Fatal.