Rajoi fora, Sánchez fora, l'Andalussa al poder, l'Homs en quarantena, l'Albiol repetint que han fet un resultat meravellós... ufff quins daltabaixos!
L'Homs a mi m'agrada molt, a casa sempre el vèiem els dimarts, "el xou de l'Homs" li dèiem. Té un sentit de l'humor boníssim
Heu vist les corredisses al col.legi de Sabadell que han ensenyat a TV3? Deuen ser els que estaven a la caravana. Tela!
Jo encara crec que els de Convergència treuran algun escó més que els que surten a l'enquesta. Han demostrat tenir els coll.. ben posats, se l'han jugat i per això s'han guanyat el meu respecte i espero que el de molta gent.
Haver-hi pensat abans, collons!
Vaig a preparar-me un litret de til·la, jeje
No és cap excusa però la data de les eleccions estava posava perquè els catalans teníem pont. De totes formes per ara són enquestes.
Primer ploreraSegon, qui no es consola és pq no vol, serà la manera de desemmascarar podemosL'home és l'únic animal que ensopega dues vegades amb la mateixa pedra. Però no tres! Perquè tampoc els hi donarem ocasió
Només ho comento, no és que els disculpi...
No dona, es que ja han desconnectat!
No, Alba no, que no son cupaires, mecagunlaputa....
Si, però hi ha molt més vot per correu! I això no es diu
Prent-ho bé!
Si, he de respirar.
Bona nit! Quins nervis! Acabo d´arribar. Amb la meva germana hem acompanyat la mare. Té 101 anys i no s´ho volia pas perdre!I ara em trobo aquests sondejos i estic molt decebuda per CDC. Espero que les dades millorin perquè no s´ho mereixen en absolut!
És veritat. Jo conec gent que normalment vota presencialment i aquesta vegada, amb el pont, han votat per correu. A veure...
Home, amb el 8%, CDC en té 8... A veure com segueix la cosa!
Sembla que les coses no estan gaire clares...Però 30,4 % PP!! Aquesta penya no tenen arreglo! Marxeeeeeem!
Veig que ERC i CiU es mantenen igual, no?
ERC 10 i CDC 8