Si, però 26% vot escrutat
Ara, que el PSC aguanta i potser puja, a Barcelona. També té tela, això!
Penseu q aquí a Barna a oficines d correus hi havia cues pq hi havia moltes peticions d vot x correu
Anirà millorant !
Ja, a tot arreu!
Sembla que el "sorpasso" s'allunya, i que el PP aguanta igual que en les passades eleccions. La primera conclusió és que a les enquestes la gent diu el que li dona la gana, no pas la veritat, jeje...
Si sumem ERC+ CDC guanyem
I com que Espanya és Pepera, ja cal que els comuns vinguin al nostre costat!
Spain ha avalat la conxorxa contra Catalunya d'en Fernandez Diaz!! Les gravacions i els escàndols tenen immunitat a Spain !
Què hi pintem amb gent així? Apa!
A mi em sembla que tots els de Unió han votat el PP. Això ja no és tan dramàtic per CDC, i encara pot millorar. Me' alegro per en Puigdemont, en Mas, en Homs, per tots els qui els hem votat i per tots els independentistes.
Veient el mapa, l'única manera de fer una revolució és marxant. Això els obligaria a repensar-se, com ha de fer la UE amb l'eixida de la Gran Bretanya.
Ostres! A veure si el Marianu fa un resultat bo! Quin país, tu! Això de les clavegueres té futur!
Jo diria que el Brexit encara ha afavorit el PP perquè la gent s'ha espantat i busca "apostes segures", entenent segur com a conegut; i allò de les clavagueres encara li haurà anat bé per "mira qué majos, utilizan todas las einas contra los p... catalufos". Com algú de vosaltres deia abans, flipo amb els veïns! Encara haurem d'aguantar el Racoi dels nasos! Què haurien de fer els del PP perquè els espanyols deixin de votar-los???!!!
Cosa que ens beneficia!! Marxaremes rapid
L' abstencio tambe es pot interpretar com a desconnexio d' escanya....
Apa que el sondeig tela eh!! Vaja de sondeig no?
Jo també ho estava pensant, abans, gairabé el clavaven. Ara l'encerten molt menys.
Però és que a Spain tot és de mentida!
Quan el programa més vist és Mujeresyhombresinoséqmés i el llibre més venut el de la princesadelpueblo....està clar q a aquesta gent a les clavegueres s'hi troben bé...
Votacions a CatalunyaEscrutat 62,07%2015 ERC+DIL 31,07%2016 ERC+CDC 32,04%
Hores d'ara el PP guanya els diputats que està perdent Ciutadans. Són vots que han tornat a casa, després de l'intent de pacte de ciutadans amb el PSOE.