Encara bo que no es compleix el sondeig de TV3. Quin esglai! Com pot ser aquesta diferència. No les tindré totes fins que tinguin el 100 %.
Escòcia + Catalunya = La Nova Unió Europea!! Anem-hi de cara!
Tranquila! Els de casa no fallem!! Aqui som tossuts de nassos!
Em sembla que la gent enganya quan li pregunten a peu d´urna, hehe... La meva germana, que és molt de la conya i ha votat CDC, deia: "si m´ho pregunten a mi, dic "Ciudadanos, de sempre"!
Riu, nena, riu!! Jo ho faig!! Que després del cobriment de cor que m'ha agafat després del put sondeig, he tornat a néixer!!!
En teoria amb el sistema actual es perd part de l'engany, ja que es fa anònimament a través d'un aplicatiu del mòbil. Jo crec que o bé no trien bé les meses més representatives, o la gent gran no sap fer servir l'aplicatiu
Estic contenta per com han anat les coses a casa nostre. Avui dormiré feliç i convençuda que anem per bon camí. Me'n vaig a llegir una estona.SALUT I INDEPENDÈNCIA.(Abans de anar a dormir, repassaré el que hagueu escrit. Trobo a faltar la @Elsa.)
I això que alguns eren a la platja, i molts a l'autopista! Que sino....
Gràcies, @Sofia
He arribat fa poca estona, i estava llegint-vos.
A mi la baixada dels siudadanos, em dona l´alegria del dia.
i que els cuetes facin figa,i que nosaltres ens mantenim.
Hmmmm....els de la platja i l'autopista....hmmmm....no diré res, pq entre ells hi havia la família de la @Blanca , que sinó...
Resum: El dia de la marmota. M'alegra la baixada de C's, són el pitjor.
hahahahahah
Votacions a CatalunyaEscrutat 90,84%2015 ERC+DIL 31,07%2016 ERC+CDC 32,09%
Que consti que ara mateix truco a ma germana i li dic que la "gentola" com ella ens ha donat un ensurt de pebrots! Òndia, quines famílies que tenim!, hahaha!
Pots dir el què vulguis, jo m'hi he emprenyat tant que estic disposada a compartir insults.
No sé, Blanca, però alguna cosa passa perquè l´enquesta ha estat una Quin ensurt!! Jo, per si de cas, renyo ma germana
Veig que hi ha un fons independentista de pedra picada que no defalleix. Menys mal, perquè els resultats del PP són per fer-s'ho mirar. Això si, a l'Albiol l'haurem de continuar sentint, que no escoltant..
Bon vespre a tothom! Ja som aquí. Avui ha sét un dia dur: de 9.00 a 17.45, apoderat de Sobirania per a les Illes. De 18.30 a 22.00, aeroport. Hi ha notícies fresques? Tornam a votar per Nadal?
L'einstein de darrera en Puigdomènech, qui és?
Un altre fill de Lenin @dolors