Flipant
Que pesats aquests del PSC !!!
Ei penya! Quina moguda! Quina marxa q portem tots! Estic contenta! Gràcies a tots els q heu mantingut el xat durant tots aquests mesos!És maco poder compartir amb vosaltres jornades com les d avui i d'altres!
Hahahaha! Com està el pati! Home... mentre no sigui un infanticidi... A més, ara ja es va portant de tenir un lio amb un home més jove! Aggggg! la Camatxa!!! Això ja és massa!!
Com pot ser que a Catalunya el PP hagi aconseguit més d 30.000 vots més?Sóc incapaç d entendre-ho... Unió?
I Ciutadanus en mode "vot útil"
Jo també ho he pensat, Unió i potser C´s
C's en mode, osti tu, aquests del PP si que fan les coses quan toca (lectura de FdzDiaz en positiu)
Exactament.Contra Cat val tot,i el PP es garantia per l´unionisme.Ja varem dir-ho.aquí.
Segur, són els de Unió. No veus que ja estaven conxorxats amb el Fernández i l'Alfonso per descavalcar en Mas.
També s'ha de contemplar la cagada del Rivera pactant amb el PSOE quan no hi havia res a guanyar. Els votants de C's que són de dretes o més enllà, es devien sentir molt defraudats.
Encara que només sigui per nits com aquesta, val la pena de mantenir aquest xat. Aqui celebrarem l'independència. Segur.
Jo vaig a dormir que ja no m'aguanto dreta! fins demà!!Un plaer compartir aquest vespre amb vosaltres
Bona nit, Blanca!
Ara sí, bona nit!!!!
Bona nit, UUVV!!
Que descansat ha quedat el Pedrito! Ja es veia la soga al coll! I, a sobre, la Susanita ha de veure guanyar el PP a Andalusia...Ara tornem al dia de la marmota espanyola, però
Jo també em retiro...Bona nit família!!
Però el primer que ha fet es criticar al cuetes&cia.Estan tots amargats.
Bona nit @Laura, preciosa.