Penso que en Vidal ha creat un conte, una realitat virtual (que jo estic segur que no és gaire allunyada de la realitat, si els nostres polítics volen dur-nos a la normalitat com a país) i ho feia per tal de superar aquesta poca fe de tanta gent.
Sembla que les nostres dades fiscals a mans del govern espanyol són legals i estan segures i a mans del català no. Prova evident de que el país ha de fer-se gran d'una punyetera vegada.
La independència és com un Wonderbox; si no la vius, és només una caixa de cartró. I viure-la suposa prendre decisions.
Em temo que fa massa temps que ens venen la moto que som un gran país, mentre seguim instal·lats en la comoditat de ser una "comunidad autónoma española de la periferia"-. Sense responsabilitats.
Segueixo amb la meva idea que el Corredor del Mediterrani no s'ha fet perquè a casa nostra hi ha hagut forces molt potents que ho han frenat. I així, tantes i tantes altres coses.
Jo no sé si als unionistes, algú els ha explicat que el seu món ja no existeix. Amb o sense independència els tocarà fer camí: cap al feixisme o cap a la democràcia.
Si volen la democràcia hauran d'entendre que votar és essencial. Perquè, tal i com anem, el pròxim repte democràtic serà decidir com i a qui paguem els nostres impostos?
Dit d'una altra manera, la formula actual ha petat. Aviat les nostres pensions ens les haurà de pagar la Merkel (si continua manant) o ningú, perquè la Merkel ja no hi serà i els alemanys s'hauran cansat de pagar-nos el bar.