Som a la botiga virtual de l'ANC per a comprar-me la camiseta de la Diada. Feta amb el mòbil (ja que la pàgina no em permet fer-la amb el programa normal si vull que surti el menú obert), vos puj una captura de pantalla, perquè si no, no vos ho creureu:
.
.
A part de la gramàtica infumable ("carrito", "Provincia", "Calculeu les seves despeses", Adreça de "lliurement"...), a l'hora de triar el país em veig obligat a triar entre Catalunya (no m'importaria, si no fos que després sols dóna quatre opcions bastant provincianes) o "España". Ni Balears, ni Illes Balears, ni País Valencià, ni Comunitat Valenciana, ni Franja de Ponent, ni Catalunya Nord...
Sí que hi ha altres opcions: Alemania, Chipre, Francia, Luxemburgo, Países Bajos, Reino Unido...
Idò s'ha acabat. Ja en tenc els collons plens. Si, després d'organitzar tantes diades, encara no han tengut temps de fer un web una miqueta autocentrat, enguany hi aniré amb la camiseta que em surti del collons. També l'hauria pogut comprar a la botiga de VilaWeb, però les despeses d'enviament són totalmenet abusives.
Sols de pensar totes les coses que haurem de canviar quan tenguem una república, se'm posen els pèls de punta.