Hola!!
Sí, ens hem vist amb el Cesc i també amb l'Ada. Força gent, però acostumats als dos milionets de participants ara qualsevol altra cosa sembla pobra! 
En relació amb el tema de Tortosa, un apunt. Hem estat repartint fullets per informar la gent de la mani del dia 5 pel tema de l'Ebre (per cert, jo m'he assabentat de la data avui mateix, pensava que era perquè no he estat molt al cas de res les darreres setmanes, però calculo que el... potser 80% de la gent a qui he donat el paper i els he explicat què era no n'estaven al cas. I això que els anava donant a gent dins mateix o a la perifèria de la manifestació!!!). A part d'això, l'apunt que volia fer és una reacció d'un parell o tres de persones, per sort no massa, que espero que no sigui extensiva a gaire gent!! Alguns m'han dit que després del resultat d'ahir no pensaven moure un dit per la gent de Tortosa. Ja els he dit que no es tractava de fer-ho per la gent de Tortosa, que el riu és de tots, i que no és just responsabilitzar el total de la població de Tortosa del resultat (calculo que hauran votat a favor de conservar-lo 6.900 persones; han dit el 68% del 30% que ha participat d'una població de 34.000 habitants!).
Ah, detall anecdòtic, hem vist els del PSC que plegaven veles i sortien discretament de la manifestació quan hem arribat a passeig Colom, no han arribat fins la delegasión del gobierno panyol!