@ADA, tu dius:
"Ampliar la base social (si convencem gent d'Unió, CSQP i convergents qrue voten C'S o altres partits unionistes, més tots els catalans que viuen a l'estranger, passarem del 51%. I si la cosa va bé, potser passaríem del 55%.
També és urgent dir les coses pel seu nom, ser francs i quines possibilitats reals hi ha d'arribar a la independència".
D'acord, però ampliar la base social és difícilíssim. Normalment ens fem amb fent que acostuma a pensar com nosaltres o si fa no fa. Llavors, de quina manera arribarem a aquesta altra gent? Ho veig molt 'xungo'. Molts tenen el cap inflat i s'esperen l'oro i el moro dels polítics " nous". Veuràs com riuran si es troben que guanyen i llavors se'n va tot com el fum!
Gairebé en tot estic d'acord, però tinc un dubte. A tu t'agrada el Jordi Sànchez? Tinc una intuïció (que no té la diré). Al principi la Forcadell va començar amb molta empenta, que és el que calia, però al cap d'un temps va arribar un moment que es veia esgotada i potser sí que calia un canvi d'aires.
Per cert, @gofrancesc. Com es fa això que has fet de citar el text de l'@ADA sense haver-lo de copiar? Suposo que hi ha la manera, jo no l'he sabut trobar.