Bona nit, UUVV!
Jo també estic cansada... però no hi fa res, seguiré treballant. Sóc conscient que la tasca és molt difícil i, per tant, ja compto amb que haurem d´esforçar-nos molt, durant molt temps.
Com que l´alternativa és morir-se de fàstic, jo ho tinc clar: fer, en cada moment, allò que es pugui. I seguir, seguir i seguir fins que calgui.
Avui, a la nostra Territorial hem acordat donar suport actiu al grup de gent que organitzarà la MARXA SOM, aquest estiu. Si no sabeu de què va, encara, ja miraré de buscar un link per a ls UUVV.
És una idea molt bonica, recolzada per nombroses institutcions: ANC, Òmnium, Reinicia, Procés Constituent, etc, etc. Columnes de gent que recorreran Catalunya, recollint ens els pobles, les propostes de la gent per a un futur nou país que ens il.lusiona. Aquestes propostes es portaran al Parlament perquè puguin "prendre forma política". Volem mobilitzar el país, un cop més. Implicar la gent en la construcció de la república catalana, fer el país entre tots.
Estem cansats, però seguirem i no ens rendirem de cap manera.
Demà, a les 11 hores, a la Plaça del Rei, a Barcelona, presentació del MANIFEST CONTRA LA JUDICIALITZACIÓ DEL PROCÉS SOBIRANISTA.
Tots els que puguem, hauríem d´anar-hi.
El desànim es combat amb l´acció.!!! 
Fins demà, UUVV! Gràcies per ser-hi!!