Bona nit, ullets. Tinc el peu molt inflat, hi tinc un edema, i he de descansar, demà al matí aniré al metge.Que la setmana que ve sigui millor que aquesta. Segur que sí que hi tenim el sopar.SALUT I REPÚBLICA.
Vaja. No t'han dit de fer banys calentons d'aigua i sal?A mi em va funcionar després de treure el guix
Bona nit @Sofia, que descansis i que milloris.
Hola @Pila, bona nit.
Perquè aquestes expressions les diuen heteros amb heteros, no amb mares.
A tu et volia trobar, que es això de
Tu no pots dir venim, parlant de vells.No t'hi pots incloure
Vells som en @Cesc,Na @Sofia i servidora.
Tu no ho ets en absolut.
++++I es cert, aquestes coses no es parlen amb mares.Amb mares,.
Bona nit Elsa!Aquesta tarda he estat a la manifestació amb amics, estic cansada i una mica decepcionada, no he sentit la força d'altres vegades.Suposo que són tants ensurts i paranys...
Bona nit també Tot@s ulls vermells.
Jo no hi he anat,entre altres motius,pels que dius,@Pila. Estem cansats,decebuts,pensant que es inútil.
A la fi no he pogut anar...m'ha agafat lumbálgia i estic amb escalfor des de fa estona. M'han dit que no hi havia tantes persones com altres cops...
Jo també estic desanimada però no podem defallir. Si deixem de pressionar...tot s'anirà diluïnt i Ñ haurà guanyat un altre cop. La forma més evident de que seguim lluitant és que a les manifestacions en siguem molts.
45.000 ha dit la Guàrdia Urbana, @Montse70438403 .Un petit fracàs.Però no ho diguem gaire alt, ja ho diran ells demà.Que et milloris.Jeu i descansa.I si de cas,un ibuprofé o altre AINES.
+++++
Tens raó. Però també no convocar sense tastar el pols del carrer.I no fer-ho ANC per si sola,encara que desprès si han afegit gent important d'Òmnium, com en Mauri.+++
es el teu últim.
@Nuriav65 !
Merci. Ja n'he pres a l'hora de dinar
Hi havia gent. Ho he seguit per la tele però no 700000 com al carrer Marina.Pila has fet el 700...has de posar llaçets!!!
️️️️pels presos polítics,exiliats i tots nosaltres
No, ni punt de comparació amb la mani del c/Marina.
Estic sentint molts comentaris de desànim arreu i aixó em preocupa. Tot depén de nosaltres!!!!
Hahaha, seguramemt! O no!
Vos hi heu fixat? A diferència d'altres voltes, en les fotos d'avui no es veu gent somrient.