45.000 ha dit la Guàrdia Urbana, @Montse70438403 .Un petit fracàs.Però no ho diguem gaire alt, ja ho diran ells demà.Que et milloris.Jeu i descansa.I si de cas,un ibuprofé o altre AINES.
+++++
Tens raó. Però també no convocar sense tastar el pols del carrer.I no fer-ho ANC per si sola,encara que desprès si han afegit gent important d'Òmnium, com en Mauri.+++
es el teu últim.
@Nuriav65 !
Merci. Ja n'he pres a l'hora de dinar
Hi havia gent. Ho he seguit per la tele però no 700000 com al carrer Marina.Pila has fet el 700...has de posar llaçets!!!
️️️️pels presos polítics,exiliats i tots nosaltres
No, ni punt de comparació amb la mani del c/Marina.
Estic sentint molts comentaris de desànim arreu i aixó em preocupa. Tot depén de nosaltres!!!!
Hahaha, seguramemt! O no!
Vos hi heu fixat? A diferència d'altres voltes, en les fotos d'avui no es veu gent somrient.
La revolució dels somriures s'ha acabat.
Pels presos polítics
De moment...
, Núria i
Motius per somriure,en tenim pocs, o cap.
En veu algú de motius ?
Rabia i dolor, perquè tenim 4 presos i encara en tindrem més.Perquè no podem fer efectiva la República.
El tren va passar l'Octubre.
Ara el que ens queda es elucubrar sobre si en Llarena demanarà res al Regne Unit, sobre Na Clara Ponsatí.Crec que no ho farà.
I esperar que es posin d'acord en proposar en Carles Riera o la Maria Sirvent com a candidats a la investidura.A veure si els agrada aquests CUP. Que "limpios judicialmemte" i " normales" com volen els Ñ, en son.
Bona nit ullets!!Referent al tema d'en Lluis Salvador, no m'agrada gens la conversa, però el que m'indigna infinitament es que hi hagi unes clavegueres de l'estat que gravin converses privades i que les treguin quan poden fer més mal.
Un dia molt tumultuós. Ho deixo així, per part meva, amb una petita mostra d'un concert d'òpera d'aquesta tarda. Bona nit a tothom.
Bona nit