Buf,a mi aquest tema del RUI em fa mala espina. Si es fa cal assegurar de totes totes que no serà un altre 9N, aquest ja l'hem fet i no en sortirà res positiu de repetir-lo, en això estic d'acord amb en Magdalena.
Però no és això el que em fa pujar la mosca al nas. Perquè surt ara tot de gent que vol canviar un full de ruta preestablert?, hi veig males intencions, gent que després de la desfeta dels pressupostos vol furgar a la ferida, provocar divisions i rematar la feina. I ben disposats a ficar els peus a la galleda els membres de JxS ho discuteixen i li treuen pros i contres, no, hi ha una coalició amb un full de ruta ben definit i si aquest ha de canviar es parla dins la coalició, per això tenim CDC, ERC i independents al Parlament. I aleshores es confirma el full de ruta actual o es canvia per un de millor, i tots a una.
Per això vàrem votar JxS, per a tenir una diversitat d'opinions i una sola veu. No entenc què fa l'ANC posicionant-se per un full de ruta alternatiu sense venir al cas, em sembla una pífia, ara per ara tinc molt clar el meu vot, ni parlar-ne.
El meu full de ruta personal: si no hi ha cap oferta del país de l'Oest es declara la independència i llestos, tenim l'argument de què no ens han deixat altra opció, que és ben vàlid. D'emmascarar un referèndum amb un altre ni parlar-ne, això de votar la Constitució i que sigui un referèndum d'independència no val, què fem amb els que volen la independència però la Constitució no els agrada?, tot són cants de sirena per veure d'enfonsar el vaixell.