@Elsa, quan van sortir els telèfons mòbils el meu marit que sempre és de l'última generació, no fos cas que el passessin davant, em volia comprar un tel. mòbil tant sí com no. Sempre vaig ser-ne molt reàcia. Després amb l'excusa del sant un any me'n va regalar un. Al principi no sabia què fer-ne.. Al cap de molt temps va començar el correu i prou. I anar fent. Veia uqe tothom anava amb el mòbil.
Però és només un estri que per moltes aplicacions que tingui, què vols que et digui, si una et serveix i la saps fer servir, doncs l'utilitzen i si no no. No fa cap nosa. Ara podem comunicar-nos amb els UllsVermes , doncs ho faig quan em va bé. Hi ha moltes coses dintre els UllsVermells que no en tinc ni idea de què són. Doncs si no me les expliquen i no les necessito m'és igual. Ara mateix si has de ser fora podries escoltar el discurs per la ràdio o veure-ho per la tele, si pots. Es tracta de fer només el que es sap fer i prou.
Si guardes la roba a l'armari quan ve l'hivern hi poses la de l'estiu, no deixes de tenir-ne perquè no la fas servir. Doncs és una cosa si fa no fa, a un altre nivell.