A nosaltres ens és igual. El que us vagi bé ens semblarà bé!
Bon dia,
Un sopar el 19 va bé. l'endemà matino, però be, ...... em solidaritzo amb el @vturiserra tot i que jo necessito més de tres hores per doemir
però si us va millor el dinar el 14 feu, sense cap compromís
A mí el sopar del 19 també m'aniria bé per poder venir
Ho canviem al 19? La pilar ho té fotut aleshores. Aneu dient. Pilar pots fer una eacapada?
On farem el dinar o sopar? Ho heu dit?
Això encara no ho hem dit
Hola guapos. Si ho sabem segur amb temps, podem venir.
Sembla que el 19 va millor doncs?
Sembla que sí, a l’ada i la pilà no els anava bé el 14 i a la sofia no massa. O sigui que ho traslladem al 19 divendres sopar.
On es pot anar?
La pilà va comentar-me un lloc on va anar q estava bé. @Pila, com es diu aquell restaurant que vas anar amb pares insti que vas dir estava bé?
Bona nit!He estat fora, vivint la construcció de castells de molt a prop, fent pinya.Molt cansada i contenta!I contenta de poder veure-us en el sopar si és el dia 19.Aquí us envio l'enllaç d'un restaurant que es a Sants i que podria estar bé.M'ha quedat l'enllaç un pel extrany, però s'hi pot entrar a fer el xafarder.I si us sembla puc encarregar taula si voleu?
https://www.google.com/search?q=la+parra+sants&hl=es-ES&prmd=imnv&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwjsoLHiqPXdAhVKNMAKHVilAsgQ_AUIDigA&biw=360&bih=508&dpr=2#
Et va agradar oi?
Sí, vaig menjar prou bé.Crec que us pot agradat, és cuina catalana.
Jo, com sempre, m'hi apunto, esperant no tenir cap entrebanc.
Té molt bona pinta. Per mi, perfecte
Merci, però jo ara he d´estar per la meva dona. Ja se que no ens coneixem i ja heu fet moltes trobades. Potser més endavant i amb més salut
Que vagi molt bé.Xavi
I tant, el més inportant ara és la teva dona. Ja hi haurà altres oportunitats, espero. Sino venen els de Vox i ens afusellen a tots.
@cesc, @Helena, @montserrat.., @Blanca, @mireia ....hem canviat el dinar del 14 per sopar el 19 heu d’anar dient si vindreu. És la setmana q ve.