Oh quina il-lusió, és un restaurant molt antic!
Vaja! Espero que et recuperis ben aviat! Has de descansar i relaxar-te!Jo crec que la nostra companyia t’ajudarà a posar-te bé! ️️️
Ohhhh, m'han castigat al racó de pensar de Sant Esteve de les Roures !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gràcies,@Alba. Mes descansada i relaxada no puc estar-hi.Des que no treballo, no tinc cap mena d'estres.Tampoc cap tipus de problema ni preocupació, ni familiar, ni econòmic ni de cap mena.Realment, jubilo.
Bona nit ullets...a veure quina sorpresa tindrem demà...ja estic avorrint fins i tot les crispetes...porto un empatx
T’agraden més els gintònics eh , punyetera!!
Vinga us en poso un altre!!
Bona nit ulletes i ullets
@Nuriav65, de moment no hi compteu, no sé com ho tindrem. Perdoneu pel retard.
Si més endavant podeu venir ja ens ho diràs.
Ja he reservat taula per divendres 19 a les 21,30 a can culleretes. He dit entre 10-15 persones i setmana q ve he de confirmar. El menú crec q el 2 de 25 euros està bé però no l’he concretat. Aneu pensat els q encara no ho sabeu quines intencions teniu.
Gràcies Núria per la gestió
Si no hi ha baixes, ara mateix som 14. @Elsa, de moment compto amb tu.
Si n'Elsa no ve i hem de ser 13, jo no som supersticiós.
Jo tampoc.
Jo parlo amb el secretari i us ho confimo
Espero que el teu secretari et confirmi que sí.
Hola, doncs es veu que hi ha una trobada de no sé què de la llengua i no podrem venir Sap greu no haver-ho dit abans però no ho sabia.
QUE HO DISFRUTEU MOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ADA, On la fan la noséquè de la llengua?
Crec que és de l'Institut d'Estudis Catalans... el Jordi m'ho ha dit aquest matí però ara no ho recordo bé...cosa de filòlegs... per a l'ensenyament de la llengua catalana o alguna cosa així.