Ok. Quin greu!
Si acabeu aviat podeu venir a fer un cafè.
I si vens tu només? És una idea.
A veure, parlo amb el secre...a veure quines són les previsions.. i demà confirmo
Tens un secretari molt eficient. Trsnquila, fes el que hagis de fer. No et vull pas atabalar.
I aquesta trobada no és pot fer per videoconferència? Si han fet una gramàtica del segle XXIII (quan el català ja haurà desaparegut), bé poden fer una videoconferència del segle XXI.
Bon dia, aquesta setmana ens vénen paletes a casa.. i com que no sé com acabaré al setmana i dissabte tinc guardia....em sap greu però aquest com no vindré al sopar... espero que per a la propera trobada síq ue pugui venir !!! que ho disfruteu molt i molt
Confirmo que vindré.
Confirmo que vindré al sopar, si no m'agafen abans. Si no prenc mal possant llaços grocs per on em moc, així deixant una estela...al passar, com un avió
LLIBERTAT, LLIBERTAT, LLIBERTAT...1000 VEGADES LLIBERTAT!!
Quin vici, al mam
Quin menú, l’1 o el 2?
A mi m'és igual, el que decidiu vosaltres.
Ja no ho recordo. Em dius en quina entrada són?
Són aquestes entrades 105 i 106
Gràcies, @cesc, a mi m'agrada el 2, però m'adaptaré al que trieu.
Doncs amb el vostre permís decideixo el 2.
Així m'agrada, Pim pam!!Anem per feina 🥗🥂
Tenim una baixa al sopar que em sap molt greu que no pot venir, sobre tot pel seu motiu.L’ @Elsa no vindrà perquè no es troba bé.Ep que tots els que no veniu també me’n sap, que const! Voldria que vinguessiu tots. Però el que no pot ser no és possible.